Dags för lite bilder.

Jag är grymt dålig på att lägga in bilder. Jag fotar som en galning på allt möjligt, men sen ligger det bara och samlas på hög i minneskortet. Så nu är det dags för några bilder på vårt hem och lite av senaste Ikea-fynden. Enjoy!


Lilla sovrummet = Kontor/datorrum


Stora sovrummet.
Äntligen har jag fått min efterlängtade, bruna fondvägg :)


Ikea-fynd. Yucca-palm


Äntligen ett stoooort kök. Där fattar bara fläkt-fan :P


Ikea-fynd. Färgade blad som matchar tv:n.


Ikea-FYND! Verkligen fynd.
Denna har kostat 550 kronor. Vi fyndade den för 250 :P
Passar sjukt bra i sovrummet då allt där går i ek :)


Muffins-förkläde! Här ska det bakas!
Också Ikea-fynd :P


Vardagsrummet :)
Halva rummet fattas på bilden men det är så tomt där :P Haha.
Får la slänga upp en bild på andra sidan när vi fyllt upp tomrummet lite :D


Ja, det får räcka så. :P Kommer väl kanske mer någon annan dag.
Och förhoppningsvis dröjer det inte så galet länge. Haha.
Hej på're!


Kommentarer
Postat av: Sara

Fint ni har det :) Vart är det ni flyttat?

2010-05-03 @ 11:55:26
URL: http://mindily.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0