Händelserikt och Köttlängtan!

Ja, igår och idag har det varit full rulle :) Hela gårdagen tillbringade jag hos farmor, bakdag :) Som vanligt blev det massa prat, fika och god mat mellan bakvarven. Och farmor är nog den sötaste lilla tant som finns. Jag frågade henne efter tips på mat man kan göra utan att använda köksfläkt (nej, vi har fortfarande inte fått någon). Viktor behövde ju mat innan han skulle till jobbet och söt som hon är gjorde hon 2 extra köttbitar, extra mycket sås och kokade extra potatis som vi sen stekte som jag kunde ta med till Viktor. 
Älskade farmor vad söt du är <3
Efter baket åkte jag och pappa in till stan och där han inhandlade ett nytt virusskydd till mig :) Ja, jag är lite bortskämd. Men bara lite! Sen degade jag järnet hemma i soffan. På kvällen åkte jag med pappa till City Gross och handlade lite sen bestämde jag mig för att åka med till Mörrum och mysa lite. Alla voffsarna blev iaf glada över att jag kom ;)

Idag körde jag upp till Linda och Leo. Massa prat, skratt och fika som vanligt. Och självklart massa bus med Leo. Asså den pojken går inte att beskriva med ord. Han är så jävla härlig, charmig, översöt och alldeles underbar. Haha, och för att inte prata om rolig. Videosamtal med famor hade han också :P
När Leo hade somnat fick Linda ett ryck att vi skulle göra lasagne, sagt och gjort så blev det. Och det blev förbannat gott! Hon är lika söt som farmor, det blev en jäkla massa lasagne över och det fick jag ta med mig hem.
Tack söta du <3 och tack för en fantastisk dag!

Kvällen har tillbringats med mammsen och micke men jag bestämde mig ganska snabbt för att åka hem. Jag är så sjukt trött! =/

Ah! Från det ena till det andra. Får jag inte min förbannade köksfläkt nästa vecka så blir jag galen. Vi har bott här i 2 veckor och jag har fått en hemmastekt köttbit EN SKETEN gång. Jag MÅSTE ha kött! Seriöst, jag förstår inte människor som kan vara vegetarianer. Jag överlever inte utan kött. Fläskkotlett, grishalsskivor, skinkstek, ja fläskkött överhuvudtaget. Jag måste ha det! Och får jag inte äta min vecko-dos av kött snart så börjar jag nog fan tugga på mig själv!

Ja just det. Grattis till storebror som fyller år idag! Hurra hurra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0