Shoppingdag i Kalmar

Imorse kl. 8 började mamma och jag vår färd mot mitt älskade Kalmar. Första stoppet på vägen blev självklart macken i Listerby, det är liksom tradition. :P Väl framme i Kalmar blev det fika sen började shoppingen :)
Och visst fasiken hittade jag en del. En vårjacka (ÄNTLIGEN!!), ett par nya skor (välbehövligt!), 2 linnen, 2 tröjor och en badmössa. Haha, jag kunde inte låta bli :D
Efter massa ont i fötterna och en mage som skrikit länge efter mat begav vi oss till Ikea :) Först blev det självklart köttbulle-tallrik och sen även lite shopping. Inte direkt någon rolig shopping men nödvändig. :P Gardinstänger, en hylla, vattenkanna och klädnypor :P Haha.
Tog även en svängom i det "nya" köpcentret jämte Ikea men det va inte speciellt mycket att hänga i julgranen. Kan också bero på att jag va trött i hela kroppen och inte orkade engagera mig av vad som fanns där. Haha. Efter en smarrig kladdkake-fika begav vi oss hemåt.

Om jag orkar blir det kanske bilder på lite av dagens köp :P
Nån gång, så smått. Kanske.

Nu sitter jag i soffan, trött och eländig men sjukt nöjd över en galet rolig, härlig och trevlig dag med mammsen :)
Tack för idag!

Ikväll blir det deg i soffan med lite gott. Viktor har gått på sitt jobb-pass idag så för tillfället är jag alldeles ensammen :(
Men mammsen kommer nog en runda sen, myyys :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0