B-b-baaarnvakt!

Ikväll är Leo hos faster på övernattningsbesök :)
Massa mys har det blivit och även en tripp till farmorn och micke. Grillning, bus och skratt. Tidig hemgång eftersom lillfisen skulle hem och sova.
Skulle ge han vatten innan han kröp till kojs och det var helt jävla omöjligt att hitta flaskan som jag dock hade 10 minuter tidigare. Jag och Viktor springer runt som galningar och jag blir vansinnig. Den kan liksom inte bara försvinna! Mycket riktigt hittade jag den efter ett evigt letande. Under städskåpet! Trött man blir? Då hade Leo redan somnat. Typiskt. Haha :P
Som sagt, nu sover han som en liten gris och jag funderar starkt på att krypa ner jag också. Man vet ju aldrig när han vaknar...

Ååh, jag vill att det ska bli den 19:e NU!
Fattar ni vilken olidlig väntan detta är??
4 veckor kvar! Gaah!
Jag vill ha hem min lilla tjej NU! :)

Allt kommer stå redo för henne när hon kommer hem :P Jag är redan i full gång med shoppingen.
Igår blev det Ö&B med sis och där inhandlades bajspåsar, tuggknut, tuggben och godis :) Nu väntas en tripp till Börjes där jag hoppas inhandla matskålar, filt och en hundsäng.
Måste kolla upp hundmat också. Har hört lite om en lastbil som kör runt i Sverige och levererar hundmat till staden där man bor till ett bra pris.
Som sagt, allt måste stå redo för vår lilla pingla! :)
Här ska det skämmas bort ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0