Brorsons mys!

Åh, inatt har jag sovit som en klubbad gris! Öronpropparna gjorde sitt jobb och klockan 8.50 vaknade jag pigg och utvilad! Eller ja, jag vaknade först strax innan sex imorse och var fruuuuktansvärt kissnödig :P

Handling har stått överst på listan idag så det blev en runda till City Gross. Har även införskaffat mig en veckoplanerare, sån man hänger på väggen med whiteboardtavla och magnet liksom. Kanon!

Efter lite pannkaks-käk åkte jag och mamma till Svängsta och busade järnet! En riktig liten fjäskis har han blivit :D Haha! Underbara unge!
Och på Lördag är det planerat att han ska vara hos faster :) Massa bus och kel!

Sent på eftermiddagen kom kusin vitamin med familj på besök för att checka in vår lya. Massa fika och prat. Fick en jättefin blomdekoration som gjorde sig susen på vardags-rums bordet :)

Imorgon är det dags för näst-sista jobbdagen. Så nu blir det snart sängen. Först lite nätande på blocket ;)


Kommentarer
Postat av: Jonna

Jaså du funderar på att resa utomlands, vart då för någonstans? :) Mirakelpillren jag köpte heter Cinfamar cafeina, men jag köpte dem i Mallorca så det är mycket möjligt att namnet är på spanska och att de heter något annat här i sverige. Men du kan ju alltid kika efter dem eller så :)

2010-08-19 @ 22:32:08
URL: http://tiiotusen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0