Fika!

Efter en vääääldigt lång sovmorgon, 10.45, vankades det fika inne i stan med Sofie. Även Babbe och Sara med bebis joinade. Skittrevligt! :) Även Sis kom in en runda sen. Massa prat och skratt, kul :)
Gick inom en sväng på djuraffären också för att kolla pris på matskålar och en klicker. Vilka sjuka priser! 100 spänn för EN matskål och 60-100 spänn för en klicker. Sanslöst!

Nu sitter jag här och har så sjuuukt tråkigt..
What to do?

Imorgon är det dags för ett besök hos tandläkaren.. Ajaj :( Jag är livrädd för tandläkaren och har redan ont/oro i magen.. Även att det bara är en vanlig undersökning är jag asnervös! H J Ä L P!!

Usch, snart åker Sis till Turkland. Sticker härifrån på fredag och åker på lördag och sen är hon borta i en hel vecka! Hur ska jag klara mig här alldeles ensam?? :(

Tur att Viktor bara har 2 dagar att jobba efter semestern innan sin 5-dagars ledighet..

 

Jaha, nehe. Nu måste jag hitta på något innan jag bli galen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0