Oj oj oj

Här har det stått stilla nästan en vecka.
Men vad ska man skriva om när det inte händer så mycket?
Dagarna består av jobb, olika hittepå och massa mys med gubben som har semster nu :) Så det finns liksom inte så himla mycket att blogga om.

Nu när jag väl sitter här och tänker så kom jag att fundera på hur sjukt fort denna sommaren har gått. Vi är redan inne augusti, när klockan är runt 22 är solen redan nere och jag har bara 8 jobb-dagar kvar. Det är helt galet! Jag vill ha mycket mer sol, värme och bad, turer till Öland med mina kära, sena kvällar på balkongen med Sis, kvällsbad efter jobbet och mycket mycket mer. Av allt somrarna har att erbjuda!

Får se till att ta en resa eller en road-trip i vårt avlånga land när jobbet är slut och Viktor fortfarande har semester.

Nu blir det en cigg, aftonbladet och sen ska jag lägga över AAAAALLA nya bilder från de senaste månaderna på min externa hårddisk. Man ska aldrig lita på en dator...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0