Pust!

Nu har det återigen gått x antal dagar sen det hände något här.
4 dagar har tillbringats på jobbet med en obotlig trötthet som följd. De första tre nätterna blev det i genomsnitt 4 timmar... Igår kväll fick jag köra hem till mamma och sova på soffan för att få några timmars mer sömn, och det lyckades. Så idag har jag varit någorlunda piggelin och på gott humör :)

Kabo har vi pratat med ett antal gånger och två olika personer. Nu verkar det som om det börjar hända något då det tydligen äntligen är fler personer som börjat tröttna på detta helvetet. Så vi får se hur det går... Håll tummarna!

En positiv sak är att lönen kom idag. Alltid gott med lite påfyllning på kontot :)

Annars händer inte allt för mycket mer än det vanliga.
Ikväll ska vi hem till mammsen som ville bjuda på middag och det tackar vi inte nej till. Framför allt inte då det är skinkstek a'la mama som kommer stå på bordet ;)
Sen får det fanken bli sängen tidigt. Jag måste ta igen lite förlorad sömn. Så ikväll får öronpropparna bli min sängkompis och utföra underverk och mobilen, ja den ska då fan vara avstängd! För inatt ska inget störa mig, det då fan jag se till :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0