Städa, städa, städa...

Nu har jag precis städat klart. 22.50. Haha! Är man lagom knäpp i bollen eller? Men vafan, man får passa på när energin är på topp. Och det finns inte så mycket annat att hitta på. Viktors semester är slut så han är iväg och jobbar inatt, mamms ska jobba imorgon bitti och ja, alla andra ska jobba eller jobbar...
Sis är fortfarande i Turkland så det finns ingen en trappa ner som kan underhålla mig. Pratade med henne förut en snabbis på msn. Gaah, kom hem nu och berätta om allt fint ni sett och allt roligt ni gjort och om hur underbart ni har det! Jag saknar dig! Fy fasiken vad vi ska röka när du kommer hem <3

Har gjort en ny design till bloggen idag också i brist på annat att göra. Livet kommer ju förändras om 19 dagar när vovven kommer och då slår vi till med att förnya bloggen lite också när så mycket annat kommer ändras. :P Haha!
Blev faktiskt rätt nöjd, jag som är så dålig på koder hit och koder dit lyckades faktiskt få till det rätt bra.
Som sagt, det dröjer lite till innan det ändras :P

What to do nu då? Hm..
Ah! Var iväg på jysk förut och skulle köpa en förvaringskorg att lägga plattång och sånt mög i och fick en skitfin med mig hem. Billig var den också, 50 spänn :P
Kommer hem och upptäcker att den passar perfekt till vår hylla från Ikea, så jag ringde till jysk och frågade snällt om hon ville lägga undan 3 till mig så jag kunde hämta dem och vara säker på att det fanns tre till. Nemas problemas, det ordnade sig trots att de inte lägger undan rea-varor. Hon la undan dem till mig och jag körde och hämtade dem och jag måste säga att det blev förbaskat snyggt!
Praktiskt är det också då det inte samlas lika mycket damm där längst ner nu när det står förvaringslådor i vägen :P Hähä!

Nä, lite kexchoklad och tv nu innan jag ska gå och knyta mig..
Imorgon blir det nog utflykt med älsklingen till K-stad.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0