För helvete!

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article8299562.ab
Hur satans jävla hjärtlös får man egentligen bli?
Människor som behandlar djur på detta viset ska ha sig en sån rejäl jävla spark i röven så tarmarna flyger ut ur käften!! Gaah, jag blir så förbannad när jag läser sånt här!
Gräv ner er själva och dö i snön! Jävla as!

Uuuh, dryg jäkla kväll. Viktor är på jobbet och Theia är inte alls sällskaplig. Hon ligger på dörrmattan och har legat där sen Viktor körde till jobbet, dvs kl 18.35. Så 3½ timme har hon legat där utan att röra sig en centimeter. Jag tror inte jag är ensam om att sakna hussen.

Idag var mamms och Micke här en runda. Kul! :) Jävla pepparkakor så bruna de är! Fusk :P Längtar tills vi ska ha myskväll och titta på alla fina bilder från Egypten :)

Imorgon är det planerat att jag och Thesan-fesan ska köra till Swinget och busa med Linda/Hanna, Leo, Daniel och Ozzy. Kul som fanken ska det bli :) Hoppas nu verkligen vovvsarna trivt ihop! Ska verkligen bli spännande.
Håller tummarna på att jag inte har huvudet i röven så det finns en chans att jag kan komma ihåg att ta kameran med mig :P

Satan, jag vill köra till Preem, Statiol, något! Jag är så sjukt sugen på något! Vilket mög! Viktor har ju sålt sin bil nu så här sitter vi med bara min, som för tillfället står nere på stan nånstans i vimlet. Humpf. Hade funderingar på att köra honom till jobbet så jag kunde ha bilen, men då måste jag hämta honom imorgon 07.00 när han slutat. Och det är jag absolut inte sugen på.
Så imorgon när jag varit i Svängsta så ska jag fan in på Coop och köpa världens största godispåse :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0