Första natten...

Idag blir första natten jag ska sova här själv.. Viktor jobbar inatt och imorgon. Mindre kul. Jag hatar att sova själv. Och framför allt när det är på markplan :P Haha, jag tycker det känns tryggare att vara högre upp.
Men men, man får vänja sig :)
Skönt att det bara är två nätter sen är han ledig i 5 igen :)
I helgen har vi planerat att borra upp lite hyllor och baka lussebullar! Mums! Som jag längtar!

Pratade med mamma förut. De har 27 grader i vattnet och 30 i skuggan. Fy vad fuskigt! Särskilt så som vädret är här nu. Svinkallt, blåsigt och massa snö. Jag vill också ligga på stranden och sila sand mellan tårna, bada och ha det gott. Jag får sikta in mig på en resa nästa år :)

Aw, sis var här en sväng förut. Och en liten present fick jag också. Ett uppförstorat kort på Musse (hennes goa hästepolle) som jag tagit och en ram till det :) Jättefint! Tack massor älskade du!

Nu ska jag gosa ner mig i soffan med lite pepparkakor och försöka få upp värmen innan det är dags för kvällspromenaden med Theia.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0