Mamma är äntligen hemma!

Som jag längtat! Och jääävlar vad brun hon är! Pepparkakorna är fasiken vita jämfört med henne. Korsch! Skönt att ha henne hemma i alla fall. Åh, hon hade med sig en Ed Hardy tröja till mig. Sjukt fin och jag blev asglad. Fick även mascara och en limpa cigg :) Mer presenter skulle komma på julafton. Jag måste varit väldans snäll i år ;)

Årets första pepparkakor är nu bakade. Massor av deg är uppäten och jag har så sjujävla ONT i magen. Men det är det värt. Det handlar om en gång om året, så det ska jag nog överleva :)

Annars.? Hm. Det vanliga. Plock och pill i lägenheten, fixa och dona, fara hit och dit, bus och träning och promenader med doggen och ja, sådant dära.

Nu ska vi snart ut på en väääldigt sen kvällspromenad. Sen är det nog fanken dags för sängen.
Ja, så får det va. Vi sätter punkt här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0