Mitt 2010 - kort och gott.

2010 har varit ett år med blandade känslor, jag har ofta känt mig väldigt nedstämt, smått deprimerad och otroligt energi-lös.
Det har varit ett händelserikt år samtidigt som det inte har hänt så mycket. Det har blivit massa utflykter med både pappa, mamma, sis och gubben min. En del av tiden har tillbringats med brorsonen och hans härliga mamma.
Det var även detta året jag förlorade min älskade mormor efter 17 års lidande av Alzheimers.
2010 var det året då jag började blogga, mest för att Sis tjatade på mig ;)
2010 var även det året då jag och Viktor bestämde oss för att bli sambos vilket resulterade i massor Ikea-besök och ett väldans spenderande av pengar. Samtidigt som vi blev sambos avslutade jag min utbildning till undersköterska.
Sommaren var otroligt härlig och bestod mestadels av ett härligt jobb, massa kvällsbad och turer till Öland. Och det var denna sommaren jag och tandställningen skildes åt efter lite mer än 3 år tillsammans, så den sista delen av detta året har jag kunnat le utan att skämmas.
2010 var det året då vi skaffade tillökning i form av Theia. Denna underbara lilla varelse som har rört om i grytan i våra liv, på både gott och ont.

2010 har varit ett snurrigt, underbart, jobbigt, härligt, händelserikt och händelselöst år. Jag är både missnöjd och nöjd med året. Men det är man väl alltid?
Nu håller jag mina tummar och tår på att 2011 kommer bli ett helt fantastiskt år med mycket händelsefulla och roliga dagar och att jag som person kommer bli piggare och gladare. Hitta mer av Mig som jag nog tappat bort lite år 2010.

Nu tackar jag för detta året och som sagt hoppas att 2011 blir ännu bättre!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0