Hämtat madrasser - check!

Igår eftermiddags körde jag, Viktor och pappa ner till Krisitanstad för att hämta våra madrasser :)
Nu är det ca 3 veckor tills inflyttningen börjar och jag säger det igen, fan vad jag längtar!

Det är så jobbigt att ha grejer överallt. Lite är här, lite hos pappa och lite hos Viktor. Utspritt överallt och det skapar kaos i mitt huvud :P Jag vill ha allt samlat och ordning i oredan. Haha!

När madrasserna hade packats in i mitt gamla rum var det dags för käk. Pappa "bjöd" :P Så det blev pizza för deras del och kebabisch för min del. Gött när man har en farsgubbe med kontakter, maten var gratis eftersom pappa har snöskottningen på Gussagården :P

Snart ska jag och mamma bege oss till Svängsta för att träffa Linda och Leo :)
Åh, det va så längesen så det känns som om det verkligen är dags nu!
Blir ju så när min jäkla praktik är igång, är helt fördärvad och energin är som bortblåst.
Men, 3 veckor kvar.. Det är bara att härda ut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0