hjälp!

Om lite mindre än 12 timmar börjar praktiken. Satan vad nervös jag är.
Jag hatar sånt här!
Huvudet värker utav bara helvete och varenda fjäril i hela världen har flyttat in i min mage.
Varför kan jag inte va som jag va innan? För typ 5-6 år sen. När det var något sånt här som gör mig nervör nu för tiden ryckte jag bara axlarna åt förr och tänkte "Det fixar sig".
Varför kan jag inte va lika lugn nu som då?
Usch, detta är så jobbigt.
Vissa tycker säkert det är överdrivet och på gränsen till löjligt. Det skiter jag i!
Så här känner jag och jag hatar det. Hade jag kunnat göra något åt det, tro mig,
jag hade gjort det för länge sen..

Från det ena till det andra.
Igår tillbringades dagen med små-utflykter med mamma. Tog en sväng till Börjes i Tingsryd, hittade verkligen ingenting. Vilken besvikelse!
For sen vidare in till våran stad där det inhandlades en filt (hoppsan :P), ett lakan och lite annat grejs.
Sen blev det fika hos morfar, en sväng hem på soffan innan jag skulle köra morsan till Asarum och sen blev det donken med Sanna. Kul, länge sen jag träffade henne.
När jag hade lämnat henne och körde genom byn i Asarumet såg jag Kim och Sofie så jag tutade på dem och stannade och käftade lite :P
Kvällen tillbringades halvt döende av tristess på soffan.

 

Idag blev det en sväng till Maxi i Olofström med morsan. Där inhandlades en kökshandduk och en spagettislev.
Och så köpte jag massa gott, en dosa snus och en fin presentpåse som älskade Viktor skulle få :)
Sen pyste vi till Gränum, morbrors fru fyller år idag så där blev det kalas med smörgåstårta och mys med 2 stora schäfrar och en liten jack russel :P
Dankade på soffan när vi kom hem sen i en timme sen. Huvudvärken har hållt igång hela dagen så jag kände att jag behövde vila lite innan jag skulle hem till Viktor och pussas.
Där blev det Alla-Hjärtans-Dag fika och massa mys med mååånga pussar.
Och så fick jag en ask chokladhjärtan av hunny :) Mums!
Nu är han igång och jobbar igen.. 3:e natten och sen har han 2 kvar innan han äntligen (!) är 5-dagars ledig.
Om ord bara kunde beskriva hur mycket han betyder för mig! Mitt ljus i mörkret.
Vad skulle jag göra utan dig älskling?
Jag älskar dig!

Nu är det dags att dra fram hårfön och plattång. Sen ska jag knapra huvudvärkstabletter och chokladhjärtan i soffan iklädd pyarmas och morgonrock innan jag släcker mina två blå för denna dagen.

Adjöken


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0