nu ska jag klaga! som fan!

Jag är så dödstrött på praktik! Seriöst, det måste vara det värsta som finns!
Det är ta mig fan utnyttjning (är det ens ett ord?) på hög nivå!
Hela denna dagen har det varit "Gisela, hämta tandläkaren, hämta det i förrådet, se om det finns hos hygienisten, fyll på det, byt desinfektionsflaskan, hämta 25 journaler..." osv osv osv...
För FAAN!! Jag blir så sjukt trött på detta...

Trött som satan är jag! Är det verkligen normalt att behöva stiga upp 05.15 för att infinna sig på praktik kl 07.00? Nej! Och inte nog med det! Inte fan ska jag kunna få en nyckel så jag kan gå in och byta om utan att frysa ihjäl. Nejdå, då ska jag behöva stå ute i skitväder och iskyla för att invänta någon personal som kan låsa upp.
Och ska jag ut och röka och vill ha min jacka från omklädningsrummet, ja då måste jag springa runt och ragga en nyckel... Fan vad löjligt! Jag ska för fasiken va där i 4 veckor till! Gaaah!

Ryggen blir bara värre och värre. Nu har jag avklarat 4 dagar av 25 och jag har KONSTANT ont! Låg på spikmattan i 20 minuter igår och smörjde sen in med Aloe Vera Heat Lotion, det har inte hjälpt ett skit..
Pratade med min lärare igår också om värken och att min rygg inte klarar att jag står i 9-11 timmar och skulle se om jag kunde korta ner med 1-2 timmar varje dag. Det kunde jag liksom förra praktiken när vi hade en annan lärare och det var inga problem.
Jamenvisst kunde jag korta ner dagarna lite nu också! OM jag skaffade läkarintyg och dessutom skulle jag behöva förlänga min praktik med typ 2 veckor. Jag har varken tid eller råd för det!
Vi ska liksom flytta om 1 månad och det drar igång sista praktikveckan vilket är jobbigt nog. Och hur fan ska jag ha pengar till att betala buss/bensin till och från stan i två veckor till och dessutom ha råd med mat? Jag har inte ens pengar så jag vet hur jag ens ska kunna överleva fram tills sommarjobbet börjar!
Trodde lärarna hade någon jävla form av sympati, men nej för helvete. Här är det bara att jobba röven av sig och fördärva sin kropp totalt!

Fy fan säger jag bara!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0