varför ska helgen gå så fort?

Usch, det är så tråkigt!
Vardagarna segar sig fram i snigelfart och sen när fredagen kommer säger det bara svosch och sen är helgen över..

Får väl köra en kort sammanfattning av helgen.
I fredags efter praktiken blev det en fika med Fis. Massa trevligt. Tar emot att säga detta, men jag har saknat henne. ;) På kvällen stack jag och älsk hem till sis och hennes sambo. Massa prat, skratt och kortspel. Väldans trevligt!
I går blev det en lugn dag och kvällen tillbringades såklart med Viktor <3 Svärföräldrarna bjöd på god mat och sen blev det seg i soffan framför OS och Melodifestivalen.
Idag är jag världens segaste! Huvudet väger 2 ton och ont gör det också. Nacken och hela ryggen värker och jag känner inte för någonting. Dusch och hårtvätt är avklarat och nu sitter jag i pyarmasbyxor och morgonrock. Resten av dagen och kvällen tillbringas på soffan och så hoppas jag att Viktor kommer och pussar på mig ikväll.

Imorgon drar praktikvecka nr 2 igång och jag är så galet omotiverad..
Försökte få tag på min lärare i fredags för att se om jag kunde va de 2 sista veckorna på en privatklinik. Dels för att slippa va på min nuvarande praktikplats i 4 veckor till och sen vill jag se skillnaden på arbetssättet på folktandvården och en privatklinik.
Självklart fick jag inte tag på henne, det är alltid lika dant.. Hopplöst. Får försöka imorgon igen..
Som sagt, jag är galet omotiverad för den kommande veckan. Vetskapen om att det är måndag imorgon får mig att vilja gräva ner mig samtidigt som tårarna vill tränga ut genom ögonen.
Jag har sagt det innan och jag säger det igen : Alla där är verkligen jättetrevliga! Men jag tycker inte det är roligt där.. Det är svårt att förklara...

Nej, nu ska jag inte sitta här och deppa ner mig ännu mer.
Ska ta och ringa till Viktor nu, känner att jag behöver höra hans lugnande röst <3
Jag älskar dig Hunny! Vad skulle jag gjort utan dig?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0