Betygsamtal..

Jaha, idag hade vi näst-sista lektionen i Social Psykiatri. Det kommer bli så underbart när denna kursen är slut. Idag var det lika onödigt som vanligt, tro det eller ej. Det enda spännande denna dagen hade att erbjuda var betygsamtal på slutet av dagen. Jag fick VG! Måste erkänna att det trodde jag aldrig att jag skulle få. Är faktiskt rätt nöjd.
Men när jag sitter på samtalet och hon säger "Hade du varit mer aktiv (pratat mer) på lektionen hade du fått mvg", kändes det som ett slag i ansiktet. Hur jävla lätt är det att kunna uttrycka sig i en klass på över 30 pers?? Jag är inte en sån person som kan uttrycka mig inför så många människor. Det är jobbigt nog i en grupp på 10 pers. Och det är något jag har kämpat med i hela mitt liv! Så jag tycker det var en jävligt orättvis bedömning. 
Jag är som jag är så jag sa till henne vad jag tyckte och tänkte, tackade för mitt VG och stampade ut. Så stoltheten över mitt VG sjönk rätt snabbt kan jag säg.
Visst, VG är jättebra. Men min prestationsångest som jag fått sen jag började på Komvux satte igång. Så nu känns mitt VG inte så jäkla bra längre...

Kommentarer
Postat av: Lillan

Äntligen e skiten slut!!

2010-01-19 @ 16:14:02
URL: http://lattejohanna.blogg.se/
Postat av: Sandra

Duktiga sis :)

Jag längtar tills ni flyttar hit :D Kommer bli underbart att ha dig som granne! :D Puss <3

2010-01-19 @ 17:55:57
URL: http://sandraakarlssonn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0