En atombomb i huvudet

Uuuusch, jag har sån fruktansvärd skallabank! Känns som om någon bombaderar där inne. :(
Idag har det blivit ännu ett telefonsamtal till CSN. Guuud vad jag är trött på dem och skolan, att det aldrig kan bli rätt utan bara ska krabba hela tiden...
Skoldagen idag bestod endast av ett studiebesök på en dagverksamhet, en kort och bra dag :) 1 timme, det är perfekt! Däremot var studiebesöket totalt onödigt, de sa inget som vi inte redan visste. Så det kändes rätt meningslöst...
Funderar starkt på att ta två panodil (trots att jag avskyr tabletter) och sen bädda ner mig i sängen med datorn på magen. Slänga igång en film eller nåt. Ja, så får det nog bli..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0