Hux-flux-utflykt

Imorse bestämde jag mig för att köra till Ikea och köpa vårt förbannade köksbord som aldrig har funnits när vi väl varit på Ikea. Men idag fanns det, så jag körde dit. Blev även en tvättkorg och ett paket pås-klämmor. Så jäkla skönt det var att strosa runt där idag, var knappt något folk alls! :) Men jääklar va tungt det var att lyfta in kartongen, med bord och 4 stolar, in i bilen. Alldeles själv.
Sen blev det snabbfika hos farmor innan jag begav mig in till staden. Där inhandlades ett strykbord, sopkorg till toaletten, tvättpåse till bh:ar och lite annat smått och gott :)

Nu är jag precis hemkommen och det är förbaskat skönt. Jäkla snöoväder! Det räcker med snö nu :(

Träffar inte mitt hjärta idag heller. Suck.. Jag saknar ihjäl mig!
Får ta och plugga lite till på tandvården. Ska ha klart delmål 2 innan denna dagen är slut. Jag måste!
Men först ska jag ta mig en apelsin..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0