Illamående, mys och minigolf

Igår började dagen kanon. En lång varm dusch för att lindra värken i nacken och axlarna, funkade sisådär.
Sis frågade om jag ville med till donken, självklart. Dock blev det bara en muffins för min del :) Åh, de är så fruktansvärt goda! Jag vill också lära mig göra såna :P

Gick en sväng på stan med mamma sen och hon är ju bara det sötaste som finns!
Än en gång har hon köpt massa bra-att-ha-saker till flytten. Denna gången blev det en väska till tidningar, en till tomflaskor, ljushållare och en ugnsform i glas. Tack älskade mamma :)
Och häromdagen hade pappa köpt en köksvåg till oss. Skitfin! Tack till älskade pappa :)

Frös som en gnu när jag kom hem, så eftermiddagen tillbringades i sängen med massa kläder under både täcke och filt. Blev sjukt illamående också, hade liksom kräket upp i halsen och det va sjukt obehagligt.
Och konstigt nog, man kan inte säg att man mår illa utan att det alltid är någon som ska säga "Är du gravid?". Vafan är grejen? Kan man inte få vara illamående utan att ha en bulle i ugnen?? Jag är inte som alla andra, jag vill inte vara en del av den nya babyboom-trenden.
Vanlig jävla illamående kan väl vem som helst ha? Suck.

Jaja, på kvällen drog vi till Olofström för att spela inomhus-minigolf.. Bläää. Men ibland får man offra sig. Inomhus va det ja, men dra mig baklänges va kallt det va!
Never ever igen!
Massa soffmys med hjärtat här efter det. Sen beslutade jag mig för att sova hemma i mörrum. Skulle det bli att jag var tvungen att kyssa en toalett skulle det åtminstonde vara min egen.

Nu har darling fixat så vi kan få 15% rabatt på Ikea när vi ska köpa madrasser ;) Yäääs!
Och skohyllan som svärfar skulle göra till oss är klar! Eller ja, den skulle slipas och oljas men jäääklar va fin den blev!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0