Inget blir som man tänkt sig...

Nej, denna dagen blev långt ifrån vad jag hade tänkt mig.
Joggingbyxor, slapp, dusch, hårtvätt och plugg stod på schemat.
Här sitter jag i jeans, oduschad och rälig och jag har inte ens öppnat mina böcker än.. Oj.. =/
Strax innan 11 ringde mamma och frågade om jag ville med till Svängsta och träffa Linda och Leo.
Självklart ville jag det! :) Lika mysigt som vanligt och Leo är charmigare än någonsin.
Mitt i allt prak, fik och rök kom jag på att jag har inte ett dugg att ha på mig på mormors begravning! Panik! 
Så när vi var klara i Svänsta drog jag och mamma till Karlskrona.
Hittade precis vad jag ville ha :
* Svarta leggings
* Svart kofta (blev dock inte den jag vill haft, den va helt enkelt för dyr...)
* Rosa långt linne (mormor älskade rosa, så vad passar bättre liksom?)

Blev käk på donken sen när vi anlände till stan och jisses vad folk det var där. Bilkö hela vägen ut vid rödlysen och lite till. Suck...
Snabbsväng inom Coop blev det med. Man måste ju ha lite gott när det är fredag.
"Nu är det dags för fredagsmyyyyys"

Kommentarer
Postat av: Sandra

skönt och skönt :D sovande natt e rätt bra :D men jag lär vara helt slut på måndag :P haha! <3

2010-01-29 @ 19:39:18
URL: http://sandraakarlssonn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0