Jag + min dator = sant?

Nej, min dator hatar mig. Den totalvägrar att starta. Jävla bajs. Asså den bara står och laddar & laddar och maler & maler, men vägrar starta igång så man kommer till inloggningen. SKIT!
Så nu sitter jag här, vid morsans skit-stationära dator som brölar som ett jasplan och vägrar att starta msn. Hurra..
Jävla söndag! Att en liten plåtburk kan göra en så förbannad! Helt otroligt!

För övrigt har helgen varit sjukt tråkig!! Eller ja, förutom i fredags när jag var hos Linda och Leo :)
Men annars har det varit dödens död. Igår låg jag som en jävla morot på soffan från det jag steg upp tills jag gick och la mig. Enda gångerna jag reste mig var för att kissa eller röka. Åt 2 apelsiner på hela dagen. BAAH! Nej, såna dagar hatar jag!
Idag är det inte mycket mer action. Har dock tvingat in mig själv i duschen, varit en sväng hos farmor och sen en sväng hos pappa. Inte ätit något idag heller, eller ja, en clementin. Så jag funderar starkt på att ringa morsan, tigga lite pengar och inhandla mig lite wok från Kinan.

Viktor har jobbat hela helgen. Suck.. Saknaden är oändlig! Hoppas han inte sover allt för länge idag så jag kan hinna dit och pussa på honom och få lite kärlek från någon människa.

Idag är en typisk ingen-tycker-om-mig-och-jag-tycker-synd-om-mig-själv-dag... Men nu får det vara färdigklagat för idag. Nu ska jag torka håret och platta det. Sen... Ja, sen då?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0