Klipp, ljuspill och mys

Igår börjades dagen vid datorn, försökte fixa klart designen på bloggen men som alltid ska det alltid vara något som krabbar och så även denna gång. Tur att jag har sis som fick till det, tack <3 Så nu får det se ut såhär tills jag orkar engagera mig.
Efter design-pill begav jag mig till stan, klipp-dags! Behövdes verkligen, dock blev det ingen större förändring. Klippte bort det slitna, mer uppklippning och hackade till luggen lite. Men jag är rätt nöjd :) Ska dock dit igen nästa vecka och göra en färgrensning, det behövs verkligen! Hoppas bara det inte blir allt för dyrt. =/
Efter jag ansat huvudet sprang jag in på fyndkällaren och köpte lite ljus och stenar. 

Åkte vidare till donken där vi även träffade sis, hennes bror och hans översöta barn :)
Efter lite mat och trevligt sällskap med härligt pratt och skratt begav jag mig till pappsen för fika, prat och pälsmys. Ännu mera mys blev det när Viktor kom dit <3 Och självklart avslutades kvällen i min älskades närhet.

Idag har det varit sjukt drygt. Hoppat runt i joggisar och morgonrock hela dagen.. Tillslut beslöt jag mig för att åka med mamma och Micke till OnOff i Karlskrona, kände att jag behövde komma utanför dessa fyra väggar.
Plockade upp min älskade när vi var på väg hem, sen har det bara blivit soffmys här :)
Inatt får jag däremot sova själv :( Viktor ska jobba imorgon vilket innebär att han sover till typ 3-tiden imorgon, så istället för att sitta där och uggla imorgon bitti medan han sover håller jag mig här.

Nu är det iaf dags för en rök, en dusch och sen en plufsig säng!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0