Lägenhet!?

I förmiddags vid 9-tiden ringde telefonen, ett mobilnummer jag inte kände igen. Det va KABO :) wiie! Så på Måndag kl 13.00 ska jag och Viktor kolla på lägenheten på Frälsegårdsvägen. Hoppas nu bara att den är fin och allt klaffar med pengar osv.
Blir nog rätt kul om vi tar den med tanke på att sis och hennes sambo bor precis under ;)

Skolan idag var seeeg! Som vanligt i Social Psykiatri skulle vi, hör och häpna, diskutera. Dock inte om en film denna gången, nej då. Utan om juluppgiften. Tjeeenare, jag kommer inte ihåg vad min bok handlade om eller vad jag skrev i mitt arbete. Jag lämnade den för 4 veckor sedan! Jag kommer liksom inte ens ihåg vad jag gjorde för 3 dagar sen. Haha!
Iaf, sen kommer läraren in till oss och säger "Vi måste nog gå ut nu, för brandlarmet har gått igång." Okej, men ska det inte tjuta då?? Hopplöst. Visade sig till slut att det var något med något elskåp eller något med elen i gymnasiebyggnaden.. Suck... Sen fortsatte diskussionen. Och sen, tro det eller ej, så tittade vi på ett filmklipp. Och ja, sen diskuterades det.. Så meningslöst med denna kursen! Tack och lov att den är slut om 2 veckor!

Ikväll blir det mys framför tv:n. Viktor jobbar inatt igen så för min del blir det nog en gotte-påse, joggingbyxor och Let's Dance.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0