Nu var det dags...

Sandra har tjatat på mig i typ ett år nu om att jag ska skaffa mig en blogg.
Så det var väl dags nu kanske :P haha!
Om hon bara visste vilka problem detta kommer bli. Jag känner mig som en hjändöd
pensionär, jag fattar ingenting! Hon har fått sitta och guida mig på msn nu i typ en timme
och imorgon kommer det fortsätta :P Då får hon hjälpa mig att fatta allt, visa och förklara osv.
Så sis, detta är bara för dig ;)

Nyårsafton igår var nog den segaste på länge. Eftersom jag pratar först och tänker sen
så hade jag lovat pappa att vara hos hundarna när raket-skjutandet var som värst eftersom
pappa skulle jobba natten. De två små har ju inte varit med om detta innan, så det var bara att hålla sitt löfte.
Det var totalt onödigt att sitta där! Axa härjade runt som vanligt och brydde sig inte det minsta.
Barrack låg på golvet, tittade på raketerna och la huvudet på sne. Bella va totalt livrädd och ålade
runt, vilket vi visste att hon skulle göra. Men nu vet vi iaf att de "små" skiter i vilket :P

Nu är det dags att slänga på lite kläder och sen ska jag traska upp till min gamla farmor och tigga lite fika :)
Och kvällen till bringas hos min älskade Viktor :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0