Peace, Love and Hope

Idag tog vi en utflykt, morsan och jag. Körde ner till Möbelnytt i Sölvesborg för att prova lyckan efter ett dator/skrivbord. Hittade inget som föll mig i smaken. Däremot hittade jag en sjukt fin sängstomme + två bord till, 2 sjukt (!!) snygga tavlor och ett döfint soffbord. JAG ÄR KÄR! Allt som allt skulle det gått på 4100 och det hade LÄTT varit värt det. Så nu håller jag tummar och tår så hårt jag kan och hoppas innerligt att vi vill ha lägenheten vi ska titta på imorgon. Då vet jag en som ska till Sölvesborg och handla ;)
Införskaffade mig i alla fall 3 tavlor. Så helt tomhänt har jag inte kommit hem.


Efter Möbelnytt begav vi oss till Bromölla-Möbler. Hittade absolut ingenting som föll mig i smaken. Men en god fika blev det i alla fall :)
Självklart var vi tvugna att svänga inom Markislagret också och kika lite.
Trippen avslutades på Jysk i vår stora stad. Där hittade jag mitt skriv/datorbord! Dock var det rätt stort, så även det köpet avgörs av morgondagens visning. Åååh, jag vill!

En mysig dag med mammsen och snart är det dags för käk. Gud, jag är vrålhungrig! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0