Söta mamma :)

Ja, hon kan såväl som andra mammor va fruktansvärd ibland. Men det är tur att hon inte är det allt för ofta :) Igår kom hon hem och så fick jag en plastpåse. Jaha? "Lite bra-och-ha-grejer" sa hon. Jajjemän, det var det :) I påsen låg det kompresser, andra omläggningsgrejer, plåster, en hålslagare, en rulle plastfolie, en kapsylöppnare, konservöppnare, post-it lappar och ett paket med fryspåsar.
Idag när hon hämtade mig i stan hade hon en påse till :P Där i låg det ett durkslag av silikon och en äggdelare :) Söta mamma :) Tack! Såna påsar är alltid varmt välkomna ;)

Idag var sista dagen i skolan. Nu är det bara våra valbara kurser kvar sen är det äntligen klart! Skönt som fanken att jag läser min valbara på flex :) Wiie! Och nu har jag verkligen konstaterat att kärringen vi hade i Social Psykiatri är helt dum i huvudet! Skönt att slippa henne nu :) Jag lider med er stackare som kommer ha henne i framtiden!
Sofis och jag drog upp till briggen för en fika och hon är inte klok! På väg ner från trappan vid BF var det ashalt och vaktis gick lite längre fram och grusade. När vi kommer ner för trappan dimper Sofie på asen så det bara sjunger om det. HAHAHA!!! Jag höll på att skratta ihjäl mig! Det såg så fruktansvärt roligt ut! Tårarna sprutade, magen knöt sig och jag fick inte luft. Stackars fis :) Tur att hon inte slog sig iaf :) När vi väl börjar gå igen frågar vaktis var hon ska gå nånstans och sen häller han ut grus framför henne :D HAHAHAAA!!! Gud, jag trodde jag skulle dö. Usch, det kommer bli tråkigt de här sista 8 veckorna utan henne. Tur att jag snart kommer till Frälsegårdsvägen så jag kan terra henne där :)


Ja jävlar vilken dag. Haha. Nu blir det soffläge lite innan det är dags för massa mys och kel med Viktor :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0