Vilken överraskning!!! :D

Efter en hyfsad go dag i skolan begav jag mig till Bo-butiken för att möta Viktor. Dags att välja tapeter och färger :) Detta kommer bli så fint :) Vi var överens om allt utom badrummet, dock var det jag som fick ge vika.. Det gillar jag inte! Men det kommer blir så bra så :)
När det var klart var det dags för en färgrensning på La Femme. La även en grundfärg som är någorlunda lik min vanliga hårfärg. Är så sjukt trött på att färga håret! Inte nog med att det blir en galet ful utväxt, det är dyrt som attan och jag känner att mitt hår behöver vila lite från färgning nu ett tag. Har ju hållt på sen jag var 12...
I alla fall, jag är jävligt nöjd med färgen! :) Köpte även "rock-pudret" som de äntligen (!) hade fått hem. Och ett stort tack till mamma och pappa som var urgulliga och gav mig 400 kronor så jag kunde göra detta <3

I eftermiddags körde jag, Viktor och pappa till Sölvesborg för att hämta hem sängramen.
Vet inte om jag berättat detta innan, men vi hittade i alla fall en soffa igår som har kostat 20.000 som de nu hade sänkt till 10.000 som vi var jäkligt intresserade av. Dock blev det inget köp med den igår, men idag var det väl nästan bestämt att vi skulle köpa den. Så när vi kom ner skulle vi visa pappa soffan, men när vi kom ner var den borta!! Fy fan vad besvikna vi blev... Men vad skulle vi göra? Vi fick helt enkelt gilla läget.. När vi kommer ut och lagerkillen och pappa fixar in sängdelarna i släpet ser vi soffan stå i lagret. Stod och trånade efter den och ångrade att vi inte hade köpt den. När sängen var inlastad tar pappa tag i ena soffdelen och säger något i stil med "Ja, då tar vi denna också." Jag fick panik och skriker "Neeeeej!!! Vi har inte köpt den!!" Pappa ger mig världens flin och då trillar 25-öringen ner. Mamma, pappa, Lasse och Birgitta har köpt soffan till oss!
Den glädjen vi kände går inte att beskriva! Och jag kan ärlig erkänna att jag blev så glad att jag började gråta!
Jag hade kunnat ge nästan vad som helst för att få se min och Viktors min när vi fattade.
På vägen hem var Viktor helt mållös och visste inte vad han skulle säga. Det visste dock inte jag heller, men som vanligt gick truten ändå :P
Så mamma, pappa, Lasse och Birgitta ; TACK!!!! <3

Attans att jag inte har tagit bilder på sängen och soffan, för det är så fint! Men det kommer ;)
Nu ska jag snart krypa till kojs och jag kommer somna med ett leende på läpparna :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0