What's cooking good looking?

Åh, efter en hel dag med bara en apelsin i magen har jag äntligen ätit min efterlängtade middag :) Fiskpinnar och hemlagad potatismos med lingon och spenat :) Mums!

Idag har jag nästan gjort klart den första delen av nio i tandvården. Klurigt som fanken, men det är döroligt! Och jag har lärt mig sjukt mycket redan!
Hoppas nu bara att gnistan sitter i :)

Var inne i stan i eftermiddags och hjälpte mamma med det sista i mormors lägenhet. Var riktigt jobbigt när vi väl stängde dörren. Tror det var först då det slog mig att hon verkligen är borta..
Jag bävar inför begravningen, tårarna kommer spruta..

Nehe, nu ska jag ta tag i den sista uppgiften och bli klar med den innan jag ska upp till pappa och prata skit, fika och mysa med voffsarna :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0