En tripp till stan

Igår efter en skön hemmadag begav jag och Sis oss in till stan för att ta oss en sväng på Östersjö. Vilket skit, som vanligt. Haha. Men vi hade roligt! Och jag hittade en ny plånbok vilket jag varit på jakt efter ett tag nu. Som vanligt blev det även lite nougat och en fika på Briggen för att sitta och glo på allt galet folk.

Efter vi sett på tåget begav vi oss hemåt.
En trevlig kväll med Sis som bjöd på en fruktansvärd värme och ont i fötter och rygg. Men det var det värt :)

Hade även kameran med mig och knäppte lite bilder så jag får la bjuda på några få.

     

Mamma var med och stuffade i tåget :P
     



Idag blir det förmiddags-seg innan det är dags att börja greja inför kvällens jobb. 13.30-21.30. Måttligt segt och jag är inte alls sugen på att jobba i helgen... Jag har inte träffat Viktor sen igår och kommer inte träffa honom förrän tidigast imorgon eftermiddag i någon enstaka timme... Saknaden är enorm!!
Ibland får man helt enkelt gilla läget....
Nehe, om jag skulle ta och slänga mig i duschen och käka lite frukost sen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0