Dags igen

Ja, då är det dags för ett inlägg igen. Har galet tråkigt :P Är trött som fan, men jag vill inte sova än. Knasigt..

Praktiken idag har varit hur kul som helst! Jag, Catrin och x antal brukare gick ner till Vägga för att titta på balen. Gud vad fina de var! :)
Blev även fika i gräset med prat och mys. Hur trevligt som helst.
Lullade runt och härjade lite på vägen tillbaka mot Nya Stan.
Med andra ord har det varit en kanonkul dag :)

Ååh, jag har ju glömt att berätta! Viktor fick presentkort på Jem&Fix så han har inhandlat plastplattor till balkonggolvet, och tro det eller ej men han har faktiskt satt ihop det. Så nu ligger det på plats. Och himla bra blev det :)

Ursäkta den dåliga bilden, men jag skyller på mobilkameran och min brist på engagemang :P

 

Efter praktiken pyste jag bort till mamma och Micke, käkade lite och härjade. Även Viktor kom en liten sväng. Alltid lika mysigt :) Och nu har han återigen gått på sitt nattpass..
Stackare.. Framför allt när man inte får sova på detta stället pga grannen. Nu är det fan konstaterat att hon är psykiskt störd, på riktigt. Vilket jävla rabalder det va här igår. Hahaha. Suck!

Imorgon är det tvätt som står på schemat. Och det är inte lite tvätt heller.. Fan..

En liten svängom med dammsugaren får det också bli. Det ser ut som om självaste fan har röjt runt här. Haha! Men lite har jag faktiskt ordnat ikväll. Plockat undan, organiserat i klädrummet, bäddat rent i sängen osv. Så nu fattas det bara att bli av med dammråttorna, eller grävlingarna, sen är det tipptopp här igen :) Härligt!

Nu är det dags för lite tv-slapp sen får det nog bli sängen :P

Förresten, jag måste verkligen färga mitt hår. Att vara så pass ljus som jag är nu, det är inte en Gisse :P


Kommentarer
Postat av: J

Var bara en brukare va?

2010-06-09 @ 23:50:29
URL: http://joeybart.blogg.se/
Postat av: Gisse - Svar till J

Nej det var inte bara en utan 6 stycken som följde med. Vad det nu spelar för roll ?

2010-06-10 @ 11:02:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0