Födelsedagen

Ja, nu var snart denna födelsedagen över.
Nöjd och belåten med dagen :)
Det enda som kunde varit bättre är om Viktor hade fått ledigt, men man kan inte få allt här i världen utan helt enkelt göra det bästa av situationen.
Och det tycker jag att vi lyckades jäkligt bra med :)

Massa fina sms och telefonsamtal, det tackar jag hjärtligt för :)
Födelsedagsfika hos farmor och även en liten stund med pappsen.
Imorgon kväll kommer han på ett efterlängtat kvällsbesök :)
Svärföräldrarna bjöd på grillat i eftermiddags och det var fruktansvärt gott!
Söt som svärmor är hade hon bakat en jordgubbstårta till födelsedagsbarnet
och den var otroligt god!

Fina presenter har det också blivit! Pengar, matta till vardagsrummet, hem-plock, presentkort på Inreda, ljuslykta, nya torkarblad till bilen och en cd-spelare att ha i köket som jag så länge tjatat om :)

Nu är jag helt slut efter en underbar dag och det dröjer nog inte så länge innan jag ska gå och sluta mina två blå.

Tack alla för en fantastisk dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0