Klipp klipp

Idag är det dags för klippning. Blir nog ingen större förändring, ber henne nog bara klippa bort att som är slitet. Vi får helt enkelt se hur det blir :P

Va hemma hos mamma igår och hade skitroligt! 
Kom inte hem till Asarum förrän 01.30. Då va jag tröööött och hade varit vaken i ca 20 timmar. Snacka om att ögonen gick i kors! Men det var det värt :P

Och inte faaan blir tröttheten bättre av att man aldrig får sova på detta jävla stället. Det är samma visa varenda jävla dag/morgon/kväll/natt. Ungefär 711 elefanter som stampar ovanför oss.... Jag är så jävla trött på KABO. Överväger någon att flytta så välj för fan inte KABO, det är det sämsta skit man bara kan bo på, bo- och vice bovärd tror inte ett skit på vad man säger! Och många av de som bor i huset vänder kappan efter vinden.
Nej, KABO får en stor spark i ändan och kan fara dit pepparn växer...

Nog om det. Nu är mina introduktionsdagar för denna veckan över. Har varit kanonkul och jag tror detta kommer bli en bra och rolig jobbe-sommar.
Dock kommer det aldrig va något som slår sommarjobbet -08 :P

Nu får det bli en cigg. Funderar på att ta en dusch så jag piggnar till lite. Finns en risk att jag somnar i frisörstolen annars :P
Tjo hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0