Dålig uppdatering..

Ja, här har det varit fruktansvärt dåligt med uppdatering. Hoppsan.
Men ibland orkar man bara inte..

Veckan har varit som de tidigare praktikveckorna, jobbig och seg och jag är helt slut på både ork och lust när jag kommit hem. Det är väl störta anledningen till dålig uppdatering och sen händer det inte så mycket mer i livet än praktik, mys med Viktor och sova för tillfället..

Kan ju dock dela med mig av att Viktor var och kollade hur det gick i lägenheten igår. Nu är det inte mycket kvar :) Så på Måndag börjar inflytten, om allt går som det ska vill säga. Annars vet jag ju en som kommer bli helt hospitalt tokig ;)

Ja gott folk. En liten ointressant uppdatering blev det iaf. Det blir nog mycket mer bloggande och kuligare inlägg nästa vecka tror jag. Och massa bilder som jag kommer ta i lägenheten ;)

Aa, vi har 'att så så länge helt enkelt. Tjosan hejsan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0