En liten uppdatering..

Jahau, idag har jag varit och pratat med syon. Dags att börja läsa några ämnen igen.
Planen är att jag ska läsa Utvecklingsstörning och Psykologi B samt läsa upp betyget i Datorkunskap. Ska börja nästa vecka, allt detta ska jag läsa på distans OCH det ska vara klart innan sommaren.
Hur faen ska detta gå? Men men, vill man ha pengar får man bita i det sura äpplet och gilla läget..

Annars är det bara en riktig segdag idag.. Tvätten är i full gång i källaren och nu ska jag snart gå ner och se om den är klar. För övrigt händer det nog inte så mycket mer idag.
Viktor ligger fortfarande och sover, snacka om omvänd dygnsrytm..
Va planerat att vi skulle till Jem&Fix, Lampaffären och en vända till stan. Det återstår att se hur det blir med det..

Nu är det snart dags att ringa vår knasiga bovärd.. Vi har fortfarande inte fått vår köksfläkt och jag håller på att bli galen! Jag kan ju för fan inte laga mat utan en fläkt! Åååh!

Förkylningen och hostan sitter fortfarande i och det är sjukt jobbigt.. Börjar dock bli bättre nu så jag håller tummarna på att det har försvunnit helt om någon dag.

Nej, nu är det dags för en cigg sen blir det väl en svängom till tvättstugan..

Kommentarer
Postat av: sofie

vi har inte heller fått vår ännu.. :/ de e på vift nånstans. :( frågade honom när han var här o han sa att vi skulle ta de med cathy.. :S

2010-03-29 @ 13:36:22
URL: http://sofielindquist.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0