Flyttdagen!

I ca 12 timmar har vi hållt på med flytten och jag kom hem för ca 30 minuter sen. Jag är helt slut! Men det är helt klart värt tröttheten och ömheten i kroppen :)
Mycket av sakerna är på plats så som säng, soffa, soffbord, tv-bänk, köksmöbler, all disk är diskad och inplockad i skåpen, kläderna inhängda osv. Mest lite småpill och plock kvar. Lite hyllor, tavlor och sånt :)
Och jääävlar så fint vi har det ;) Jag kommer stormtrivas!

Tack sis och hennes sambo, mamma och pappa,
lasse och birgitta för all hjälp idag!
<3

Imorgon fortsätter vi med upplockning, organisation, städning och de sista touchen innan vi flyttar in på riktigt ;)
Förhoppningsvis får vi upp lite lampor och inhandlar en antennkabel och annat smått och gott som behövs :)

Nu ska jag ta mig en lång välförtjänt dusch sen ska jag somna innan jag ens hunnit lägga huvudet på kudden.
Natti natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0