På g att bli sjuk? =/

Satan i gatan, jag tror jag håller på att bli sjuk... :(
Halsen gör galet ont, den kliar och rivs, jag hostar som en galning, känner mig slö och jag tror jag har feber.. =/
Skit i vilket, det går nog över snart.

Haha, imorse blev jag väckt av Sis. Det är väldigt ovanligt att folk väcker mig eftersom jag alltid (nästan :P) vaknar mellan 8.30-9.00. Men icke sa nicke, inte idag.
Kan bero på att Viktor härjade med mig som en galning när han kom hem från jobbet. Hmm.. :P
Iaf, Sis väckte mig som sagt och frågade om jag ville hänga med henne till stallet. Absolut! Vad ska jag sitta här och glo för? :P
Blev en liten shoppingsväng till Netto också. :)

Aaaw, fy fanken va söt hon va igår, lilla Sis. Jag satt här med minimalt med cigg och rätt som det är plingar hon på dörren om lämnar 3 st till mig :) Söt du e <3

Åh, jag vet inte vad jag ska äta idag.. Vår jävla köksfläkt har fortfarande inte kommit och jag vägrar stå och steka något utan en fläkt. För os-lukt i hela lägenheten vill jag då inte ha.
Tänkte dragit en sväng på donken, men sen loggade jag in på internetbanken och såg hur sjukt lite pengar jag har. Depp, depp, depp!!

Resten av dagen blir nog galet seg med tanke på att jag inte mår bra, jag har inga pengar, Viktor sover eftersom han ska jobba inatt och Sis jobbar till kl. 9 ikväll.. Suck :P

Nu ska jag iaf ut och ta en cigg i det underbara vädret (Våren är hääär!!) sen ska jag bädda ner mig i soffan...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0