trött, trött, trött och irriterad!

Ja, behöver jag nämna att jag är trött?
Har sovit så sjukt illa inatt! Usch.. Hoppas på bättre sömn inatt..
Andra dagen på praktikvecka nr.3 är avklarad och jag kan ju säg att denna veckan lär bli en som är mest rolig. Har suttit i receptionen igår och idag, och där ska jag hålla mig resterande tid av veckan. :P
Dock är det ändå rätt segt, jag gillar inte praktik! =/
Men nu är det snart bara 1½ vecka kvar. Jag längtar!!

Annars händer det inte mycket mer i livet utöver sömn och praktik.. Usch, vilket tråkigt liv jag har för tillfället! Baah! Viktor träffar jag inte alls mycket och jag hatar det.. Jag saknar ihjäl mig!
Och imorgon börjar han jobba och jobbar till tisdag morgon...
Ord kan inte beskriva hur mycket jag längtar tills vi flyttar <3
Du är allt, jag älskar dig!

Och irriterad är jag också! Vissa jävla bilister kan göra mig totalt galen! Vad är det som är så jävla svårt med att köra i 50 där det är 50??? Och vad är det som är så satans svårt med att BLINKA vid en korsning när man ser att en bil står och väntar? ÅÅÅHH!!!
Och då ska vi inte tala om dessa jävla busschaufförer! De är ta mig fan värst av alla! De tror de äger hela jävla vägen! Bussen stannade vid Bygatan och när jag väl fick möjlighet att köra om och är precis jämsides med honom, va fan gör han? Jo han svänger ut!!! HAR NI INTE BACKSPEGLAR, ERA JÄVLA AS!!!???
Åh, idiotiska bilister gör mig till en trafikfara! Jag blir så förbannad!
Så ja, då fick jag det sagt också...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0