Virusinfektion.....

Jodå, visst fan är jag sjuk.. Hade galet ont i halsen igår kväll och kollade i speglen, jajjemän, vita prickar i halsen och galet svullna mandlar. NAJS! Ringde läkaren imorse och fick tid kl. 11. Trodde jag hade halsfluss men nej, kraftig virusinfektion som har satt sig på halsen. Trevligt, mycket trevligt.
Jag får se det från den ljusa sidan, jag slipper köpa penicillin iaf eftersom det är virus. Något positivt iaf..
Däremot trodde läkaren att det skulle kunna ta typ 1 vecka innan det blir bättre och jag hoppas hon har jäkligt fel.. Jag hatar att va sjuk, jag blir så jävla ynklig då :P Haha!

Körde upp till farmor en sväng också, va så sjukt längesen jag va hos henne så det var verkligen på tiden nu. Som vanligt fick jag både mat och fika :) Härligt. Dock smakar inget gott när halsen är sjuk..

Nu åker joggisarna på sen ska jag bädda ner mig i soffan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0