Mysdag :)

Idag har det varit en riktig mysdag som började med frukost nere hos Sis :)
Sen bar det av till Swingtown för att spendera dagen hon Linda/Hanna och Leo. Blev en liten promenad i det sköna vädret, fika, prat, skratt, lite för många cigg och massa bus och mys med min lille fisbrorson :) Han är sååå härlig!
Tack för en trevlig dag!
Begav mig sedan hem till min gubbe, lagade god mat och myste innan han skulle till jobbet.
Sis frågade om jag ville med henne till stallet, självklart ville jag det :) Massa mys! Blev lite deg och prat i hennes soffa under åskvädret innan hon skulle till jobbet..
Nu ikväll har Sanna-söt varit här på fika, prat och skratt. Härligt! Och i sommar jobbar vi ihop, i samma grupp :) Kanon!

Snart ropar sängen efter mig. Imorgon är det tvätt-dags. Trodde jag skulle tvättat ikväll men det visade sig vara igårkväll! Suck! Och självklart fanns det inget tid förrän på tisdag, förutom imorgon ; 7-12. Så det är bara att gilla läget, stiga upp och börja tvätta. Klockan 7 en lördag! Fan vad jag alltid ska klanta mig :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0