Välkommen hem!

Nu har jag äntligen fått hem min Skrutte (bilen) :P Igår kväll åkte jag med pappa till Mörrum för att vaxa det sista.
 Ett stoooort tack till pappa för all hjälp! <3 
Utan dig hade det nog aldrig blivit klart ;)

Annars bjöd gårdagen på.. Hm.. Ja, vad gjorde jag igår egentligen? Inte mycket tror jag inte.. Jo just det. Jag sov till klockan 12. TOLV!! Jag trodde jag skulle få total panik när jag vaknade och tittade på klockan. Att sova bort halva dagen är inte bra..
På eftermiddagen var det jag som gjorde lite nytta. Ställde mig och gjorde köttfärslimpa med brunsås och kokt potatis, lingon och rivna morötter. MUMS! Bjöd även upp Sis och hennes sambo på käk. De har ju varit så söta och bjudit oss på mat hit och dit, nu är det dags för pay-back-time ;)
Första gången ever jag gjort sådan mat så när den skulle skäras upp ville jag att Viktor skulle provsmaka, men icke att han det ville. Haha, snällt? Så grannen fick gott bli försökskanin och visst fan överlevde han. Och jag kan säga en sak ; Jag överträffade mig själv :P Det blev riktigt gott. :)

Dagen idag har än så länge bestått av ett studiebesök på Handikappsomsorgen. Inte kul.. Och om en vecka är jag på praktik. Verkligen inte kul. Jag hatar praktik med allt som hör där till och nu är det i handikapp jag ska vara.. =/ Jag är skitnervös och jag kan ärligt erkänna att jag är livrädd för utvecklingsstörda människor. Möter jag en på stan går jag omvägar! Låter hemskt, ja, men sån är jag...
Iaf, nu har jag precis slängt i den lilla tvätt vi har. Tråk, tråk, tråk. Men rätt skönt att det bara är två maskiner. Blir en tredje och kanske fjärde sen när gubben min har stigit upp så jag kan tvätta sängkläderna.

Annars händer det inte allt för mycket idag. Ingenting tror jag bestämt..
Håret ska i alla fall tvättas och jag ska duschas :P


Kommentarer
Postat av: Sara

Svar på svar på svar, haha: Hehe ja, du får prata med Viktor om en liten Knodd ;) Det är ju hur underbart som helst :)

2010-05-11 @ 12:28:45
URL: http://mindily.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0