Var är all energin?

Asså jag har noll energi. Ingen ork till någonting. Inte lust för något.
För tillfället är typ allt på botten..
Ibland kan jag inte låta bli att undra vad det är för mening med allt egentligen..

Jag är så sjukt trött. Det känns som om jag skulle kunna lägga mig ner och sova i en vecka, kanske två.

Just nu känns nästan allt meningslöst.

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

Imorgon börjar min praktik på Höralyckan. Jag är inte alls sugen på detta.
Inte nog med den ständiga tröttheten och brist på ork och intresse för något, nu ska jag behöva lägga pengar som jag inte har på bensin och mat som behövs för praktiken. Kul? Jag har knappt pengar så jag kan handla den mat vi behöver här, Viktor och jag. Och det känns inget vidare kan jag säg.

Kontot är nästan tomt, det är lite mer än en vecka tills jag får CSN-bidrag och snart fyller Viktor år vilket innebär att det ska bakas, handlas någon god mat och en present till honom. Och utöver det ska det finnas vanlig mat och det är ta mig fan inte det billigaste.
Knäckebröd, nudlar och vatten? Ja, det får nog bli så.

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

Ibland, eller ja, just nu känner jag för att ringa till CSN och säga upp mitt studiebidrag, ringa till skolan och avbryta mina studier, lägga mig under täcket och dra det långt upp över huvudet samtidigt som jag långsamt bryter ihop och sen ligga där.

Men så funkar det ju inte. Eller?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0