Fullt ös!

Aumeen, det har det varit hela dagen. Minst sagt.
I förmiddags var vi ute med linan hemma hos mamma och sprang runt och busade och härjade. Så jävla kul! :) Vidare till K-stad för att lämna iväg mobilen och det slutar med att jag återigen har den med mig hem. OnOff - ät min skit!
Var tvungen att springa inom Grizzly också, en djuraffär med världens trevligaste personal. Där inhandlades en ny boll och ett nytt koppel till Thesan.
Väl hemma i Asarum började jag och mamma städa, packa och röja. Lite matlagning hann vi också med och det blev ruskigt gott. Efter 6 timmars röj bestämde vi oss för att det fick räcka för idag. Det är ju trots allt en dag imorgon också.

Klockan 13 imorgon ska jag och Viktor infinna oss på Myntvägen för att få våra nycklar och sen blir det att börja köra lite kartonger, kläder och sådant småplock. Det stora tar vi på Lördag när vi har stooor bil. Sen är det i stort sett bara städningen kvar och på Tisdag lämnar vi nycklarna.

Snart kommer min gubbe äntligen hem! Som jag längtat efter honom! Pratade videosamtal i förmiddags och jag ville hoppa genom telefonen och pussa massor på honom! Man tröttnar efter ett tag att bara pussa på Theia :P Haha.
Och jag hoppas han har en liten present med sig hem till mig också ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0