Kvällsmys!

Igår blev det kvällsmys med Sis! :) Häärligt!
Först begav vi oss in till Österslätt där Theia fick busa av sig på den stora gräsplanen. Jag var inte alls på humör så det var tur att sis var lite dampig ;)
Svängde inom Preem på vägen hem då vi fått nys om att de hade lussebullar där. Mycket rikigt! Åh, så gott! Vad jag längtat! Snart dags att baka egna :D
Begav oss hem och gick upp till mig på fika, prat och en jääävla massa skratt. Haha, jag trodde jag skulle kissa på mig. Tillslut var det nog egentligen ingenting som var något att skratta åt. Jag tror övertröttheten tog över. Men då blir det lite extra roligt :P
Tack för igår älskade Sis!



Förresten!
Igår när Thesan-Fesan och jag hälsade på på mammsens jobb gick det hur bra som helst. Alla älskade henne, som vanligt. Haha!
Och hon var förvånansvärt lugn mot pensionärerna. Hon studsade runt och hälsade på dem och tog det så försiktigt.
Var faktiskt riktigt roligt att se hur en liten hund kan få de gamla människorna att lysa upp :)
Hon kan sprida solsken, min älskade lilla vovve :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0