Ullared!

Igår for vi som sagt till Ullared. Jag, Sis och Lisa. Vi begav oss ca 04.30 och var inte hemma förrän närmare 21.30.
Men fy för satan vad roligt vi hade! Massa prat och sjukt mycket skratt! Härligt! Tror inte någon av oss är riktigt som vi ska :P
Galet mycket folk var det där också, men vi redde ut det med lite hjälp av en galen Sandra. Jävlar vad hon röjde. Lisa och jag mest garvade och sprang efter :P
Och shopping, jajjemänsan det blev det. Lisa tog en klar förstaplats! En riktig shopoholic ;)
Jag hade ögon på julklappar och visst blidde det så! Och det bästaste av ALLT är att Viktors julklapp/klappar redan är helt klara! Det ni! Det är alltid han som brukar ställa till det :) Men inte i år inte. Moahaha :D
Även klappar till pappa, farmor, Birgitta, Micke och Brorsan är helt klara! Det är ta mig fan inte illa för att vara den 9 November!
Till mamma är det en liten del kvar, men det mesta av hennes är fixat. Och det blir inga problemas med att få klart den heller, vet vad som fattas och var det ska fixas :)
Sötaste brorsonens julklapp inhandlas i Karlshamn. Snacka om att det var total jävla kaos bland leksakerna inne på Gekås. Det gick liksom inte att komma fram. Men det löser sig också helt utan problem.
Den enda det är problem med, det är min kära svärfar. Har inte en aning om vad han ska få.. Men jag hoppas det löser sig lika bra det också.

Iallafall. Det är rätt skrämmande att vuxna människor beter sig som små griniga barnrumpor så fort de kommer innanför dörrarna på Gekås. De tar ingen hänsyn till att det är fullproppat av andra människor där, de kör upp vagnarna i röven på en och tror på något underligt vis att det skulle gå fortare att komma fram på det viset. Nej, en rejäl spark... Nej! En rejäl vagn borde ni få inkörd rätt i asen!

En tomte lyckades jag få med mig hem, tro det eller ej. Jag som avskyr jul och allt vad det innebär. Men Viktor blev glad och satte upp honom på hyllan i hallen så han håller ett vakande öga över oss. Otäcka, håriga lille man. Ja, tomten alltså.

Det enda jag fick med mig som egentligen var till mig var en duschkräm, ny tandborste och en nagellackborttagning. Theis fick också lite smått och gott som en aktiveringsboll (japp, hon älskar den. men bara om den är full med godis), en ny torketrasa till tassarna, boll med rep för utelek och 400 bajspåsar :P Haha! Viktor fick nöja sig med tomten. Men det tror jag inte han har något emot när han får sin julklapp :)

Ja, annars vad dagen bara allmänt galen med ont i fötter och rygg. Men det var det värt, utan tvekan! För så roligt som vi hade, ja det var länge sen jag hade så kul :) Och Morgan fick vi se också, precis innan vi skulle hem. Haha.

På vägen hem var vi alla så trötta och röda i ögonen, skrattade åt allt och var allmänt flummiga. Jag har aldrig hört Sandra sluddra så mycket på talet i nyktert tillstånd och det var apkul!
Vi blev lite nojiga över att vi skulle bli stannade av polisen, då hade de nog tagit med oss för blodtagning och urinprov. För alla såg ut och betedde sig som om det fanns droger i kroppen. Till viss del hade det varit sant. Drogen hette Ullared och den är faktiskt en av de bästa med rätt sällskap.

Tack för en fantastisk dag tjejer! Vi gör om att nästa år ;)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Ja redan i vår är det planerat enligt mig iaf :D Hahaha :D Tack sis för en underbar resa ;) Puss <3

2010-11-10 @ 09:20:58
URL: http://sandraakarlssonn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0