Bilträning och besök

Slog två flugor i en smäll ikväll och körde hem till Micke med Theia. Då fick hon bilträning och vistas i en ny miljö. Gick faktiskt över förväntan att ha henne i bilen själv vilket jag aldrig tidigare haft. Hon låg så snällt i passagerarsätet och sa inte ett knyst :)
Väl hos Micke fick hon dampet som vanligt. Haha! Men efter ett tag lugnade hon sig.

Igår hos vet. gick jättebra. Theia blev överförtjust i Bella :) Härligt! Hon följde efter henne överallt! Och inne hos vet. gick kanon! Inga problem att få sprutan, däremot va godiset som hon fick av vet. livsfarligt! Hon vill så gärna ta det, men precis när hon är framme vid det skuttar hon bakåt. Haha! Såna damp kan hon få vid matskålen också. Jisses.. Citerar veterinären "Det var en konstig en". :P
Efter vet.besöket åkte jag med till Mörrum och hälsade på farmor. Hon ville så gärna träffa Theia. Och besöket där blev populärt från både hund och tant :) Härligt!

Dagen idag har annars flytit på rätt bra tycker jag. Dock inte blivit någon promenad idag eftersom hundskrället får för sig att gå-strejka ibland. Hon sätter sig på röven och totalvägrar att röra på benen. Haha, hon är såå knäpp :P

Nu ligger hon i fåtöljen och sover som en klubbad gris. Jag ska ta mig ett avsnitt av According to Jim sen ut och natta-kissa vovven sen krypa ner i sängen och förhoppningsvis somna med en gång.
Vet inte varför, men flera nätter på rad nu har jag legat vaken minst 45 minuter. Trött som ett as, men jag somnar inte. Fattar inte varför?
Igår tog dock priset, låg vaken i 2 timmar... Hur jag än låg var det inte bekvämt och hur trött jag än vad så lyckades jag inte somna..
Som sagt, jag fattar inte varför...?

Jag håller tummarna på att jag somnar så fort jag lägger huvudet på kudden idag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0