Dagen

Ja, denna dagen har sett ut som alla andra. Full rulle med hunden som dock har varit rätt lugn idag. Skönt som fan :P Igår kväll däremot var hon totalt utflippad! Fick världens psykbryt och trodde jag skulle vrida nacken av henne. Gaah. Hon sprang runt som en galning, käkade jord från blomkrukan, hämtade skor, bet i händerna, ja hon var allmänt cp och hade världens ryck. Hon skulle bita på allt utom sina leksaker och sin tuggknut. Spelade ingen roll hur mycket jag sa till henne och tillrättavisade henne eller hur mycket jag än försökte leka med henne, hon skulle på allt som hon inte får. Och det "roliga" är att hon är så jävla medveten om vad hon får och inte får. Trotsig som en liten jävla unge :P Haha. Så höll hon på från 20.00 till ca 22.20. Va helt slut!

Idag har hon som sagt varit lugn.
I eftermiddags när Viktor stigit upp kom mamma, Linda och Leo på besök :) Härligt. Är så sjukt länge sen jag träffade goingarna från Swinget. Och shit vad den lille fisen har vuxit! Härliga unge. Massa bus och prat. När Theisan har blivit lite större och lugnat sig lite får vi la ta en tur till dem :)

Viktor är iväg och jobbar sista natten detta passet sen får jag ha honom hemma hos mig i 5 dagar! Underbart! Det är så trist att sitta här själv. Kan ju inte direkt ta bilen och köra iväg någonstans heller.. Meen, nu ska vi inte klaga :)
Disken är diskad, Theia sover som en klubbad gris och jag passar på att sitta här och slå ihjäl lite tid. Funderade lite smått på om jag skulle ta och städa, men nej. Jag tar det i helgen när Viktor är hemma och kan hålla ett öga på vår galna hund. Golvmoppen är galet utsatt och jag orkar inte ha sånt ståhej ikväll.
En påse poppisar och en film? Hm, ja det tål att tänkas på..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0