Fullt ös!

Det blidde ingen sömn i eftermiddags. Theia somnade som en klubbad gris, men inte jag som verkligen hade behövt det. Haha.
Hon hade världens ryck i eftermiddags. Både jag och Viktor höll på att bli totalt galna på henne! I förhoppning om att göra av med lite av hennes energi gick vi på promenad, vilket gick sådär. Däremot blev hon rätt lugn när vi väl kommit in. Då bestämde jag mig för att köra till farmor. Min älskade lilla farmor!
Fika, prat och skratt. Satt nog där i en och en halv timme :) Sprang även hem till pappa och lånade hans spårlina så jag kan träna inkallning med Theis och så hon kan springa runt lite hur hon vill utan att springa ifrån mig :P
Blev en snabbis till mammsen också sen blidde det handling på City. Tråk! Men det är sånt som måste göras det med..

Ikväll har vi haft mys med bus, mat och fika. Mamms joinade också vilket jag gillar :)

Theia sover som en klubbad gris i fåtöljen. Ja, hon är lite bortskämd... Jag funderar på att glo lite According to Jim sen krypa till kojs.
Jag är så trött! Känner att jag behöver va utvilad tills imorgon då gubben börjar jobb-passet på 5 (!!!) nätter. Hjälp, hur ska jag orka va själv med en galen hund? :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0