Myskväll

Igår hade vi massa mys här jag, Viktor, mamma och Theis såklart.
Jag fixade middag, köttfärslimpa med sås och potatis och rivna morötter, medan mamma städade och Viktor hjälpte till både här och där samtidigt som han såg efter knäpp-hunden.
Degade ner oss i soffan med tända ljus, tv, chips och mys :)

Idag är jag tröttare än tröttast. Kallt satan är det också och det gillar jag inte alls. Va ute med Theia för en halvtimme sen och heeela gräsmattan va VIT av frost. Hy! :(
Dagens plan är att köra en runda till farmor. Längesen jag va där och pratade skit och fikade.. Skärpning!

Nu däremot blir det lite frulle sen ska Theis och jag gosa ner oss i fåtöljen och mysa. Och förhoppningsvis sova en stund ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0